Thursday 20 February 2014

Tiada siapa yang tahu ...

Namun , aku tak mampu lagi untuk menahan kesakitan yang sedang Ku tanggung ini ... Dia begitu kejam kerana mempermainkanku sebegitu .. ! Kejam ! Kejam ! Kejam ! Aku terlalu mempercayainya sehingga tidak mampu untuk membenci dan memarahinya ... Terlalu mencintainya membuat aku percaya dengan kata-Katanga yang dulu membuat aku bahagia ..

 Namun , kebahagiaan yang aku kecapi hanyalah sementara .. Bencana datang dan melemaskan aku dalam pelukan cintamu .. Semangat yang dulu terang kini terpadam ... Senyuman yang dulu menawan kini hilang .. Kebahagiaan yang dulu aku kecapi kini musnah ! Hancurr !! Berderai seperti cawan kaca yang jatuh ke lantai !
Bilakah aku bisa mengecapi kebahgiaan ITU ?

---] Tiada siapa yang tahu ...

No comments:

Post a Comment