Tuesday 18 February 2014

DIA ? AKU ? hurm

Ahad ,
5/5/2013

Kisah aku dan dia masih belum berakhir , cinta yang ku tunggu masih tak kunjung datang . Sakit hati ini tak terkira saat dia tak hiraukan aku .. Tiada ubat yang boleh menyembuhkan hati ini selain cintanya ... Namun , apakan daya ? Tubuh ini tak mampu buat apa-apa selain diam dan tunggu cintanya .. Tetapi , aku tetap akan menunggunya meskipun dia tak hiraukan aku . Diary hidup si gadis malang .. Hanya mampu menangis dan berdoa pada yang Esa ... Namun sekali lagi , apakan daya diri ini untuk menahan kesakitan . Aku hanyalah serang gadis yang lemah dan bodoh . Hanya bisa berdiam , berdiam dan berdiam selamanya .. Meskipun begitu , aku etap akan mencintainya sampai jasad ini tidak lagi bernyawa .....

- Ya Allah , Lindungilah Dia Sebagaimana Engkau Melindungiku Dan Sayangilah Dia Sebagaimana Engkau Menyayangiku .. AMIN ...


No comments:

Post a Comment