Wednesday 26 February 2014

Perasaanku Yang Tidak Pernah Difahami

Hidup harus diteruskan ! meski banyak halangan yang datang , hidup tetap kena move on ! walau badai melanda , harus move on ! meskipun tak sanggup , akan ku tetap menjalani hidup ini ! dengan sekuat hati ... Wahai hati , tabah lah ! harus kuat ! tetap hidup walau bersendirian ! tiada teman yang menemani ku saat ku jatuh ! di saat ku berjaya , kawan2 kenal aku ..


Di saat aku jatuh , aku kenal siapa kawan2 aku yang sebenar-benarnya ! hidup tidak bisa harus mempercayai orang lain ! takut akibat terlalu percayaa , bisa sakit hati di akhirnya ! oh tuhan , hambamu tidak kuat lagi menahan kesakitan dalam hati ! tiada seorang pun yang dapat mengerti perasaan ku ! tidak ada ! menyesal tak sudah ! sudah 3 kali aku silap membuat keputusan ! menyesal di akhirnya memang memilukan ! oh tuhan , tidak sanggup lagi aku menahan sakit ini !

No comments:

Post a Comment