Monday 24 February 2014

Mungkin ?

Mungkin dulu cintanya membuat aku kuat .... Mngkin dulu cintaya membuat aku bahagia ... Namun , semuanya hanya tinggal kenangan .. Meskipun hati ini sakit untuk membencinya , tetapi aku akan mencuba dan berusaha untuk membencinya .. Dia begitu kejam , jahat dan bodoh ... Dia kejam kerana telah membuat aku sakit hati .. Dia begitu jahat kerana membuat aku menderita ... Dia begitu bodoh kerana tidak menerima cintaku yang tulus ... Dia berjaya memancingku ke dalam longkang kemuasnahan dalam cintanya .. Dia berjaya membuatku semakin mencintainya dan kini dia telah membuktikan bahawa dia bukanlah yang terbaik untuk ku .. BENAR katanya dulu bahawa dia bukanlah yangterbaik untukku . Namun begitu sebaliknya ... Aku tak ingin disimpati .. Aku hanya ingin disayangi dan dicintai ... Tetapi mengapa susah untuk aku mencari atau mendapat cinta sejati ? Megapa berat hati ini untuk melepaskannya pergi ? Dan mengapa hati ini susah untuk menerima bahawa dia bukanlah yang terbaik untuk ku ...

No comments:

Post a Comment