Thursday 20 February 2014

Cinta itu menyakitkan buatku ...

Mengapa cinta ini begitu kejam ? Mengapa aku sering disakiti Dan dikhinati ? Mengapa aku tidak bisa dicintai dengan tulus ?  Mengapa aku sering dipermainkan ? Mengapa cinta ini menyiksaku ?

 Aku hanyalah ingin menjalani hidup seperti manusia yang lain . Ingin mencintai , ingin bahagia . Tapi mengapa tuhan berikan aku cubaan sesusah dan seperih ini ? Aku tidak pernah menyalahkan takdir . Cuma terasa ingin menyalahkan diri sendiri yang terlalu bodoh kerana mencintainya dan mempercayainya ...

Dia mengakui bahawa diriya mencintaiku .. Malah , kenyataannya sebaliknya . Selama ini , aku marasa bahawa yang namanya ''Cinta'' itu tidak kejam sebegini . Namun ''Dia'' yang membuat cinta ini berubah sebaliknya ... Cinta penuh dengan kebahagiaan , kenikmatan Dan indah !  Namun mengapa cintaku padanya begitu rumit ? Mencintainya amatlah menyakitkan .. Menyakitkan pada diriku .....

No comments:

Post a Comment