Friday 21 February 2014

SOALAN TERUS BERMAIN !


Berani dia menkhianatiku ?  Berani dia mempermainkanku ? Membuat aku tenggelam dalam cintanya ? Dia salah !!! Aku tidak selemah itu ! Mungkin dulu aku tak bisa sembunyikan cintaku padanya ... Namun , aku akan Cuba melupakannya ... Aku akan Cuba melawan perasaanku padanya ! Aku akan cuba untuk tidak mempercayainya ! Aku perlu waktu untuk semua itu ! Aku perlu seorang teman untuk menemaniku !

 Walaupun hatiku mencintainya , aku akan cuba untuk membencinya ... Tapi mengapakah hati ini tidak boleh membenci dan melupakannya ? Soalan2 itu membuat masalahku semakin rumit . Tidak pernah Ku menyangka bahawa cintaku padanya begitu kuat ! Aku lebih bodoh kerana mencintainya . Mengapa cubaan ini begitu berat ? Mengapa aku tidak bisa mendapat kebahgiaan itu ??? Aku ingin membencinya tetapi aku tak mampu ...
AKU BENCI DIA !!! AKU BENCI DIA !!! AKU BENCI DIA !!!

No comments:

Post a Comment